Talk To Us

to all guests,teachers and students, do text us (: do not spam it! please and thankyou. (:

who's online??

Saturday 14 February 2009

_♥Rifah : Earthquake!

Ohh..jauhi diri ku dengan earthquake itu! earthquake yang dari Bazli aa. sungguh annoying! payah jua ku kan menulis tu. Fazera pun kna jua. pity us. Iqbal pun ikut cakap Bazli tadi. ish kamu nii.. Baz,nda apa,jahat tah lagi,inda sayang you. curang me krg!ahahaha. =p


**************************************************

school macam biasa,today,inda banyk homework. poa ganya,aku tinggal buat balance sheet saja lgi tu. cana kan tu?

kamu,geo jangan lupa aa,banyak tu. siapkan tia awal awal klw bleh,dapat jua relax sikit kan~

Homeworks :
POA.
GEO.
ada lagi? atu ja right?

**************************************************


Look,aku ada problem ni. tapi malas ku kan gtau apa. Tapikan,macam aku yang kna blame bah! I DIDNT DO ANYTHING! that 'person' yang buat decision NOT ME! but why cerita cerita yang ku dgr atu,macam AKU YANG BERSALAH?! fine! thats enough to ruin my day~

PRETENDING THAT IM HAPPY INFRONT OF YOU =D
Thank you,to those yang buat aku happy,walaupun kamu inda tau yang aku sad sal ada problem atu. =)

0 Comments:

Post a Comment