Talk To Us

to all guests,teachers and students, do text us (: do not spam it! please and thankyou. (:

who's online??

Monday 9 February 2009

irk ohh irk

ehem.. today tani kana suruh apal all yg tani dh blajar, irk~ i mean fiqeh. dudududu~ aku kn membca waa yo. but.. look what i did everybody~

wahahahahaha. lawaa aahh?? i edited it myself too. hahaha. aku saja nak share pat kamu. kamu balum jua mempost ee.. hahaha.

and btw, i've CLICKED it yo. hahaha. lawaa ee..


umm, bout tadii.
aku baru pandai cana buat CONTROL ACCOUNT.
yang aku na kulah aa, actually sanang jua waa dh di banar2i. aku ma qilah ke-okehan dh.
tadi rifah na kulah, mcm.. boring rifah ee.. kcarian jua ku tuu kn senyuman manis mu aa. cheh!
hahaha. my daling dtg tadi and nyaya2 si zerah. (btw, my daling minta peace treaty).
poa extra tadi balik awal, tapi kami ahir balik. kami as in aku, zey and mai. and fazera..
apa gi aaa~ atu ja ee..
mmbaca irk ku dulu. hahaha. tata ladies and gents.
biah<3samir.

0 Comments:

Post a Comment