Talk To Us

to all guests,teachers and students, do text us (: do not spam it! please and thankyou. (:

who's online??

Wednesday 28 January 2009

im wanted someone? hahahah

ok guys! now i post bge pihak qelah keh~~ aku copy yg dari fs~~ aku dh bcaa~ sakit yoh!!

1st comment-Heyy youuu.=D
look,aku ne bukannya kan busybody apa uh.Shes my Bestfriend since primary,so hope u can understand what am i gonna to says now. =D

Here,i know csyaz and atul brokeup already.nyeh3.suka kau durang putus uh?apa kau cakap pat c'atul?yesterdayy morning? "lupakan tia csyaz" WHAT THE HELL GIRL! kau pikir sanang kan lupakan urang yg tani syg banarbanar?ohh2,barangkali jua kau inda pernah merasai kan? lagi punn,yang kau kan bbestfriend sama bfnya,APAHAL? ohh i meann, EX-BFnya.since kauu ada lam idup durangg,did u know that kau ani PENGACAU??Kau gtauu cSayz uh. ADIL2 SIKIT DIH! cAtul kan bekawann sama Laki2 pun ya kan JELES! Apatah g kan Bbestfriend macam KAU & IA.apa ia pikir inda ya JELES? mana utak atu kan?luan jua inda terpikir nya atuu. brapa dah umurnya uhh??

see! aku inda suka if kawan ku sad or everything.She's my Bestfriend and aku angap ya mcm kaka ku sendiri.

2nd comment-For sureeee, inda payahtah kau suruh cAtul lupakan cSyaz. na usah tah kau sibuksibuk kan hal nyaa.pandai jua ya lupakan laki2 yg inda tawu b'untung atu!ohh,barangkali kamu ani bukan BESTIEEE.COUPLE kali? na ja?hahah! anywayy, no need to worry lah yo!ambil tya csyaz uhh. bestiee ku ani bukannya PENGACAU HUBUNGAN URANG LIKE YOU!=D takecare

3rd comment-salahh faham like what? atul sendiri memerhatikann kamu.(= nyeh3, awal-awal andangg lahh kata bestieeee. sebelum anii,beforeee atul n syaz couple,durangg jadi bestieee juaa.=D then couple, so inda jua mustahil kann? kenapa ea inda gtauu? HAHA! bgunaaa kaaa if ya gtauu? macam tahh csyaz kan ikut cakap nya juaaa.likee daa~hah! no need to explain.nampakk dahh semuanya ngan terangggg.=D jarang contact dahh sama syaz? haha! sudahh atuuu!time durangg masih g sama2,jarang contact jua kau cakap?(= nyeh3. alasan sajaa bahh ituu.

4th comment-ohh yeahh, to DONUT.(= look. im not crazyyy mahnn.(= mun ganya 'kawan',atul atu BESTFRIEND ku since primaryy. so whatt? mun ia ngaduuu,sad,hurt and cryy infront of me? cemanaaa?patut ku biarkann ya catu shaa? HELL YOUU MAHN. munn bestfriend mu buat catu arah mu,apa kau buat? ohh,barang kalii, kauu just stayyy shaa, inda buat papa.bestfriend apa tu namanyaaa!HAHA! daa~ macam tahh aku inda tawuu apa meaning 'jodoh'. andangg jua atul atu nada jodoh sama syazz. inda patut jua tuu bahh.tapii, in this situation,bukan pasal aku inda tema yg durang nada jodoh. fuck! nada ku kan melawan fate kalii~tapii pasal aku inda dapat temaa bestfriendd ku atuu hurt in front of me. (= waitt,aku discuss bisai2 sodahh bythewayyy~this is me. so whatt?haha!=D 'mcm ko plng bcinta sma kwnmu ato' mun aku gtauu kauu,apa yg kawanku tue rasaa,aku dapat rasa juaa. HURT.(= aku macam kau jua, aku nie bukannya busybody,but,mun kwn ku balik2 sudah hurt. nada ku kan biarkan wang!bah. ani saja.=D *yg donut tuu ada urg bge comment jua pat qel untuk membela so sii UMMI ne blas xD*

5th comment-likee daaa~am i OVER? so whattt?? as if i careeee~ hahah!ohh yeahh. so,i've got a problem with you.so,why shud i BACKOFF girlll? HAHA! slah kan csyaz? hoho. in this situation nada poun ku cakap sapa salah sapa lurus. (= aku mauu ke adilan dalam diri kamu duaa shaaa yohh. paham kan tia maksud ku atuu.haha!wait. syaz yang hurt?HAHA! hello! syaz yang bnyk misunderstand arah car=tul ukan HURT! so,bhapa kan mikirkann.=D stress?HAHA! soo heyyyy!talk to my handdd. bhpaaaa kami kan strees mliat kamuu. apakan dliat?nyeh3. "say watever u like" YES! ofcourse i'll say watever i likee. as if i caree~aku inda tau what happen actually?wahh!malastah pikirkan hal ani.=DD


ok up there is the girl with the name UMMI xD so cute meh?? *BLUAAAAAAAAAAKK* mihiiiee!!

WANTED! HER FS WITH THE FIRST NAME

QEEL'oh♥

N HER FACEBOOK im.qeel@hotmail.com

To KAKA AZAH: WE RIGHT HERE n WE ALWAYS LOVING YOU KAKA xD

0 Comments:

Post a Comment