Talk To Us

to all guests,teachers and students, do text us (: do not spam it! please and thankyou. (:

who's online??

Friday 23 January 2009

Izzy is Update-ing. (A) ;)




Yo Hommies. :D Haaa, what's up people (F) Izzah's here. :D hee. Anyway, Rifah thank you for telling me the updated news of 5B's havign a blog. :O Aku paning gila kemarin tuh, banarnya something happen to me... :'/ sekali time on9 pakai ebuddy, rifah text. (A) Waw, tarush ku salin the password and email, and berjanji pada diri, esuktah. :P ahaa. Anyway, dah, I made some changes to the blog, hopefully everyone is happy with that, I just want to. :D Kalau ada yang mau change. baa. itu hak kamu. :D I tak larang meh. No one will, except..ARIFAH. :O JAAH, :P

Anyway, kamu kamu. Aku sng hati nih, udah ada blog 5B..dulu kan membuat, tapi not sure. takut nada urang kan memvisit nada yang update. Sdg2 my own blog lagi na te update. hahahahah. :'/ upss. =x Kamu kamu. Visit blog saya aah. :) Buat arah c-box nya ka..apa, jangan lupa. (F)

Guys.. Let me review skit pasal tahun ani. Tahun ni, tani dapat banyak cigu2 Disiplin yang ngajar tani. Kalau buleh, tani go with the flow saja sama durang, ikut aja apa nya durang. tani pun tau drg ini itu untuk kebaikan tani jua kan.. :) jangan tah kalau buleh tani beulah, buat durang marah, buat hal ini itu... Insya Allah, baik buruknya ada jua tani jadi anak yang PINTAR, CERDAS, Berguna di masa hadapan. :D Okeyh?

Lagi satu.. this year, kitani O'Level, Dari sudah awal tahun Hijrah ku berdoa untuk tani semua, and Orang orang Islam sekalian, penuntut2 yang masih berada di tingkatan 5 tahun ini, agar Allah mendengarkan do'a dan membuat balasan atas usaha2 dan ikhtiar yang telah kita dan hamba-hambaNya ini lakukan.. Mudah2an Hamba Hamba Allah yang meminta bantuan Allah ini mendapatkan keredhaan Allah, mendapatkan keputusan yang se cemerlang cemerlangnya dalam peperiksaan O'LEVEL 2009 ini. Ya Allah, semoga Engkau mendengarkan do'a do'a hamba mu ini Ya Allah..Sesungguhnya kami percaya kepada Qadha' dan Qadar Mu.. Amin Allahumma Amin..


:D Mwahs mWahs kwan2 i cayang. :) i love you all. (F)


0 Comments:

Post a Comment